Architektura na Froncie:
Agenda

Agenda

Zobacz, czego nauczysz się w Architekturze na Froncie!

Moduł 1: Type Safety

  1. 1.1. Podstawy Type-safety
  2. 1.2. System typów TypeScripta
  3. 1.3. Wnioskowanie typów
  4. 1.4. Typy to zbiory
  5. 1.5. Control Flow Analysis
  6. 1.6. Generyki i typy złożone
  7. 1.7. Type-unsafe
  8. 1.8. Wzorce i Antywzorce

Moduł 2: Testowanie

  1. 2.1. Cele testowania i systematyka
  2. 2.2. Kryteria wartościowych testów
  3. 2.3. Asercje
  4. 2.4. Mockowanie
  5. 2.5. Dane Testowe
  6. 2.6. Rodzaje Testów
  7. 2.7. Testowanie Statyczne
  8. 2.8. ESLint
  9. 2.9. Code Coverage

Moduł 3: React

  1. 3.1. React & TypeScript
  2. 3.2. CRA & AppSetup
  3. 3.3. Storybook & Component-driven UIs
  4. 3.4. React & CSS
  5. 3.5. Rendering & Performance
  6. 3.6. React Testing

Moduł 4: Zarządzanie Stanem: Hooks & Contexts

  1. 4.1. Tradeoffy, problematyka
  2. 4.2. React Hooks
  3. 4.3. Context API
  4. 4.4. Testowanie Context API
  5. 4.5. Ładowanie danych z react-query
  6. 4.6. Fasadowe Hooki

Moduł 5: Redux

  1. 5.1. Stan spoza Reacta
  2. 5.2. Architektura Redux
  3. 5.3 Middlewares
  4. 5.4 Nowoczesny Redux
  5. 5.5 Redux vs Context
  6. 5.6 Testowanie Reduxa
  7. 5.7 Immer

Moduł 6: Maszyny Stanowe

  1. 6.1. Procesy Wielokrokowe i Diagramy Stanów danych
  2. 6.2. Primitive Obsession
  3. 6.3. Union State Machine
  4. 6.4. Redux State Machine
  5. 6.5. XState Machine

Moduł 7: Testowanie Integracyjne

  1. 7.1. Testowanie zorientowane biznesowo
  2. 7.2. Przykłady testów integracyjnych
  3. 7.3. HTTP: mockowanie, testowanie i storybook
  4. 7.4. Mockowanie serwisów
  5. 7.5. Page Object Pattern
  6. 7.6. Composite Page Object

Moduł 8: Reaktywność

  1. 8.1. Reaktywność
  2. 8.2. Strumienie Reaktywne
  3. 8.3. RxJS: API
  4. 8.4. RxJS: Zastosowanie
  5. 8.5. MobX
  6. 8.6. Modele Reaktywności

Moduł 9: Obsługa Błędów

  1. 9.1. Cele i strategie obsługi błędów
  2. 9.2. Obsługa błędów vs Type Safety
  3. 9.3. Wznawianie żądań
  4. 9.4. Obsługa błędów z perspektywy UI
  5. 9.5. Logowanie
  6. 9.6. Chaos Engineering

Moduł 10: Testy End-to-End

  1. 10.1. Cele, korzyści i koszty testów end-to-end
  2. 10.2. Testowanie Aplikacji end-to-end (Cypress oraz Puppeteer)
  3. 10.3. Page Object i jego ograniczenia
  4. 10.4. Testowanie Accessibility
  5. 10.5. Testowanie Wizualne

Zapisując się do newslettera wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji o nowościach, promocjach, produktach i usługach devstyle.pl oraz architekturanafroncie.pl


Dzięki, to prawie wszystko!

Za chwilę otrzymasz e-mail z prośbą o potwierdzenie podanego adresu.

Upewnij się proszę, że wiadomość nie wylądowała w folderze SPAM! Adres: news@devstyle.pl.

Pozdro, do przeczytania wkrótce!